Zpracování objednávky - objednávka zboží v rámci ČR
Zpracování objednávky zboží skladem
Objednávka placená dobírkou nebo platební kartou online (platí pro ČR)
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení.
Následující druhý pracovní den od objednání Vaši objednávku zpracujeme a připravíme k expedici. Předáme dopravci a zašleme Vám informační email s číslem zásilky a odkazem k jejímu sledování. Přepravce zasílá SMS/emailovou zprávu o převzetí zásilky (resp. jejím zadání do systému přepravní společnosti) a informaci o doručení. (Více o dopravě)
Objednávka placená bankovním převodem
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, rezervujeme Vámi vybrané zboží a automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení o objednávce, jehož součástí jsou i platební údaje.
Splatnost faktury je 14 dní. Jedná se o nejzazší termín k úhradě. Není-li částka uhrazena do 14 dní, objednávka je stornována.
Dodací lhůta závisí na termínu Vaší úhrady a na tom, jak rychle banka Vaši platbu zpracuje. Nejpozději druhý pracovní den od připsání platby na náš účet Vaši objednávku připravíme k expedici, předáme dopravci a zašleme Vám informační email s číslem zásilky a odkazem k jejímu sledování. Přepravce zasílá SMS/emailovou zprávu o převzetí zásilky (resp. jejím zadání do systému přepravní společnosti) a informaci o doručení. (Více o dopravě)
Neobdržíte-li automatické potvrzení objednávky, pravděpodobně:
- jste chybně zadali e-mailovou adresu (pro jistotu nás můžete kontaktovat)
- máte zaplněnou schránku a přijetí nových e-mailů není možné (smažte staré zprávy)
- bylo potvrzení objednávky označeno poštovním klientem jako SPAM (podívejte se do spamové složky)
- objednávka nebyla řádně odeslána (pro jistotu nás můžete kontaktovat)
Osobní převzetí v provozovně TEXman
Objednané zboží na adrese provozovny je možné v pracovní dny v době od 8:00 do 14:30. V odpoledních hodinách na základě předchozí domluvy. Zboží je nutné zaplatit předem bezhotovostně. Při vyzvednutí zboží je nutné předložit kopii dokladu o platbě. Přebírající osoba potvrdí převzetí zboží vydávajícímu pracovníkovi družstva TEXman podpisem na kopii dodacího listu, která bude v provozovně archivována.
UPOZORNĚNÍ! Při vyzvednutí zboží v místě provozovny TEXman není možná platba zboží! Zakázka musí být v době převzetí uhrazena na náš účet.
Změna, zrušení objednávky
Úpravy objednávky jsou možné před jejím odeslání jednoduchými kroky při vyplňování objednávkového formuláře před odesláním. Pokud chcete jakkoliv změnit nebo zrušit již odeslanou objednávku, učiňte tak odpovědí na potvrzení o objednávce, které ihned po nákupu obdržíte na zadanou e-mailovou adresu. Vzhledem k rychlé expedici je třeba změny hlásit co nejdříve, nejpozději do 9:00 následujícího pracovního dne od objednání. Je-li objednávka vyexpedována a předána dopravci, nelze už změnu ani zrušení provést. V tomto případě je možné řešení formou vrácení doručeného zboží, uvedené v obchodních podmínkách.
Zpracování objednávek zboží s požadovanými úpravami, zboží na zakázku nebo na dotaz
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení. Hned druhý pracovní den od objednání zahájíme potřebné úkony k vyřízení Vaší objednávky. Při zpracování objednávky zboží na zakázku či na dotaz se s Vám spojíme prostřednictvím Vámi uvedeného kontaktního emailu nebo telefonního čísla a Vaši objednávku budeme řešit individuálně.
Jakmile budou všechny Vaše požadavky zpracovány, zašleme Vám informační email. Podle zvoleného způsobu dopravy a platby zboží Vám zašleme údaje k případnému doplatku, zboží připravíme k expedici. Zásilku předáme přepravci a zašleme Vám informační email s číslem zakázky.
Objednávka na Slovensko a do zahraničí (země EU)
Pro objednání zboží na Slovensko a do zahraničí kontaktujte naše obchodní oddělení na adrese obchod@texman.cz. Uveďte obsah objednávky a kompletní dodací údaje: jméno a adresu odběratele (plátce), doručovací adresu, kontaktní email a telefon. Objednávky nezadávejte prostřednictvím internetového obchodu.
Zašleme Vám předběžnou cenu dopravného k odsouhlasení a poté prostřednictvím e-mailu obdržíte fakturu s platebními údaji. Vaše zásilka bude expedována následující pracovní den po připsání peněz na náš účet. Do zahraničí nelze zboží zaslat na dobírku.
Zboží na dotaz
Pokud je v nabídce produktů u položky uvedeno Na dotaz, zboží nelze vložit do košíku.
Takové zboží není v současné době dostupné Skladem, ale pouze Na dotaz. Prosíme, zašlete nám poptávku emailem na obchod@texman.cz nebo prostřednictvím poptávkového formuláře. Do 24 hodin od nás dostanete informaci o dostupnosti zboží.