Reklamace, výměna, vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na obchod@texman.cz.
Zboží k reklamaci, výměně či vracené zboží, došlé na naši adresu, je evidováno. O doručené zásilce Vás budeme informovat emailem na Vámi uvedenou adresu. O vyřízení zásilky budete dále informováni pracovníkem obchodního oddělení e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží
Výměna zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.
Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Zboží k výměně zašlete na adresu provozovny Družstvo TEXman, Hejnická 165, 460 01 Liberec 31 – Krásná Studánka. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, přiložte kopii faktury. O doručené zásilce Vás budeme informovat emailem na Vámi uvedenou adresu.
Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek.
V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)
V případě, že vracíte zakoupené zboží, zašlete vracené zboží na adresu provozovny Družstvo TEXman, Hejnická 165, 460 01 Liberec 31 – Krásná Studánka. Vrácení zboží je možné ve standardní zákonné lhůtě 14 dní. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). O přijetí zásilky Vás budeme informovat prostřednictvím emailu na Vámi uvedenou adresu. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.
Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace
Reklamovat zakoupené zboží můžete těmito způsoby:

  • Telefonicky na čísle: +420 778 430 692, kde se domluvíme na dalším postupu.
  • E-mailem: obchod@texman.cz, domluvíme další postup vyřízení reklamace. V případě odesílání reklamace emailem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.
  • Reklamované zboží zašlete přímo na adresu provozovny Družstvo TEXman, Hejnická 165, 460 01 Liberec 31 – Krásná Studánka. K řádnému vyřízení reklamace přiložte do zásilky krátký popis závady výrobku, pro kterou zboží reklamujete a kontaktní údaje. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Bez těchto dokumentů nemůže být reklamace uplatněna.

O přijetí zboží k reklamaci Vám zašleme zprávu prostřednictvím emailu na Vámi uvedenou adresu. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro reklamaci zboží

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info